Mi kell a Nőnek!

Mi kell a Nőnek!

1.Bemutatkozás - Szandra L.Christina - Stílus Tanácsadó

2017. március 22. - Szandra L.Christina

Szandra L. Christina vagyok , harminc éves....döbbenetes ezt így leírni :D Igazából ebben a pillanatban szembesültem vele...Eddig még soha nem írtam le sehová :D. Valahogy az ember harminc éves koráig, legbelül tényleg komolyan azt gondolja, hogy soha nem öregszik meg. Ezzel így voltam én is. Eddig a pillanatig....:D 

Persze semmi nincs veszve, mert mint tudjuk minden kornak meg van a szépsége. Talán ez az egyik kulcsa az boldog élet kapujának. Most már csak a kaput kéne megtalálni, ami nem egyszerű, de a jó hír , hogy ismerjük az oda vezető utat, és én szívesen segítek odatalálni .

Budapesten születtem a 80-as évek közepén amikor ez a csodaszép ország ébredezni kezdett a mély altatásból,és lassacskán nyitogatni kezdte szemeit a nagyvilágra. Mire véget értek őszinte gyermek éveim, és én is felébredtem, világ egyik legszebb fővárosában és annak is az egyik legszebb utcájában találtam magam a , Váci utcában. A divat központjában, tanultam meg járni, beszélni. A romantikus házak, a nyüzsgő tömegek és a csodásabbnál csodásabb üzletek árnyékában. Tehát onnantól kezdve, hogy belecsöppentem az életbe, a Divat világa körül forog az életem.

Talán még járni is alig tudtam, de abban már akkor is biztos voltam, hogy mit mivel szeretnék felvenni.   Középiskolás éveimet egy ruhaipari iskolában kezdtem, ahol megtanultam a ruha tervezés alapjait, és a varrást. Ezzel párhuzamosan elvégeztem egy modell iskolát, ahol elsajátítottam a nőiesség alapjait, sminkelést, helyes tartást, színpadi mozgást, és a személyes stílus kialakítását. Mivel minden információt magamba akartam szívni ami a divattal kapcsolatos ezért az érettségi után, az első szakmámat a Crystal Nails Körmös Akadémián szereztem meg később pedig a Chlips Hairdresser Akadémián fodrásznak tanultam. A körmözés és a fodrászkodás által kerültem először olyan kapcsolatba az Igazi Nőkkel, hogy eleinte csak a véleményemet, később  a segítségemet kezdték el kérni a személyes stílusuk kialakításában. Milyen frizura állna jól nekik, milyen legyen a körömlakkjuk, később aztán ,hogy miben mi illene a személyiségükhöz, hogyan viselkedjenek, és hogy mikor milyen ruhát viseljenek. Nagyon sok félénk, önbizalom hiányos lányból vált magabiztos Nővé. A Mi kell a Nőnek oldalt azért hoztam létre ,hogy mindenki számára elérhetővé váljon a stílus, hogy megértsék, hogy nem csak méreg drága ruhákban lehet egy Nő magabiztos és csinos. A ruhákat magamra vettem fel, hogy aki nem olyan jártas a divatban is lássa, hogy mit mivel lehet felvenni, hogyan előnyös. Akinek megtetszik valami az oldalról a meg is tudja vásárolni a ruhákat, a hétköznapi két lábon a földön járó Nő számára is, elérhető áron.

Jelenleg is képzem magam, Lakatos Márknál tanulok, aki azt gondolom, hogy Magyarországon a szakma legelismertebb alakja. Boldog vagyok, hogy a legjobbaktól kapott tudást át adhatom minden Nőnek, aki változásra, magabiztosságra és megbecsülésre vágyik.

Ha Te is változásra vágysz, írj nekem.

Szandra L. Christina

img_6522.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://mikellanonek2017.blog.hu/api/trackback/id/tr5312362967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása